اپدیت شیائومی

نسخه پایدار MIUI 12 در حال حاضر در دسترس برای XIAOMI MI 10/10 PRO

نسخه پایدار MIUI 12

MIUI 12 STABLE VERSION

اپدیت شیائومی

 

 

امروز ، چانگ چنگ ، معاون رئیس جمهور گروه شیائومی در Weibo اعلام کرد که نسخه پایدار MIUI 12 اکنون برای سری Xiaomi Mi 10 در دسترس است. براساس گزارش ها ، هر دو Xiaomi Mi 10 و Xiaomi Mi 10 Pro در حال گرفتن این بروزرسانی هستند. اندازه بسته به روزرسانی ۸۲۰MB است و ویژگی های جدید بسیاری را به همراه دارد.

 

از نظر انیمیشن ، MIUI 12 برای تکمیل یک معماری فنی جدید و بسیار پیشرفته از یک فناوری اساسی استفاده می کند. این سیستم یک روش عالی برای به دست آوردن حداکثر استفاده از رایانه شما ارائه می دهد. عملکرد انیمیشن صحنه اصلی به روز شده است و از “آیکون های پویا لایه ای” پشتیبانی می کند. این شرکت ادعا می کند که نسبت به سایر سیستم های اندرویدی بسیار قابل توجه است. برای اولین بار ، شیائومی ادعا می کند که سیستم آن قابل مقایسه با iOS است.

 

عملکرد تصویر زمینه فوق العاده برای دستیابی به یک انتقال بدون درز ، صفحه قفل و تصویر زمینه رومیزی را باز می کند. به همین منظور ، شیائومی مریخ ، زمین و دیگر اجسام آسمانی را در تصاویر زمینه پویا بازسازی کرد. اگر ویژگی حالت تاریک را فعال کنید ، سیاره نیز وارد شب خواهد شد.

 

اپدیت شیائومی

از نظر امنیت و حفظ حریم خصوصی ، MIUI 12 اولین کسی است که در جهان موفق به گذراندن تست TÜV Rheinland “پیشرفته حفاظت از حریم خصوصی سیستم اندرویدی” شده است. این سیستم همچنین عملکردهایی مانند شعله های آتش و رهگیری را معرفی می کند. اولی می تواند رفتارهای نرم افزاری را ضبط کند و کلیه رفتارهای حساس را به کاربران گزارش دهد. هنگامی که یک برنامه از دوربین ، ضبط و مجوزهای موقعیت یابی استفاده می کند ، پیام ها و کنترل های آشکاری را به شما می دهد.

 

علاوه بر این ، بسیاری از کارکردهای جدید مانند یک پنجره رایگان جهانی و الگوریتم رشته هوشمند خودسازی شده وجود دارد. پیش از این در کنفرانس مطبوعاتی MIUI 12 ، انتشار این بروزرسانی پایدار قرار بود در پایان ماه ژوئن اتفاق بیفتد. بدیهی است ، این شرکت از پیش برنامه دارد بنابراین انتظار داریم مدل های دیگر این نسخه را زودتر دریافت کنند.

 

  • سید علی اصغر
  • خرداد 22, 1399
  • 890 بازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!